onsdag 31 mars 2010

Vårruset

Det blev en mysdag med Simon i månags. På morgonen fick han följa med till mammas jobb och han var väl måttligt imponerad. Efter att ha ritat lite på tavlan och ropat "ej pokar" (hej pojkar) till några elever deklarerade Simon bestämt att vi skulle åka hem.

I dag jobbade jag sent och när jag kom hem möttes jag av euforiska barn som sprang runt runt ute på gården i sina nya foppatofflor.(Ja jag vet att det inte är säsong för tofflor än...men jag blundade för både det och att det saknades jackor och mössor) Vi tycker det är häääärliiiiigt ropade Teodor och både Vilma och Simon ekade häääälliiiiiiigt! Om en månad ska jag springa Vårruset men inget kan gå upp mot detta härliga vårrus som våra älsklingar bjöd på idag :-)

1 kommentar:

Zakko sa...

Det lät härligt med foppatoffelsruset! Inget slår att se sina barn lyckliga och rusiga =) Det blev gott om såna stunder i helgen. Är så glad att ni tog er tid, ork och mod att åka hit hela familjen! Liam och Freja sov som stockar igår och tyckte att det var lite tomt imorse =)